Verwacht

Tuinconcert Mirabeau Strings
Zondag 7 juli 15.30u

Tickets

Het dynamische strijkkwartet Mirabeau Strings geeft een uniek concert in de prachtige tuin van het museum. Op zondag 7 juli wordt de groene oase omgetoverd tot een muzikale arena.

Mirabeau Strings, opgericht door Annelieke Marselje en bestaande uit Çisem Özkurt, Jasmijn Burger en Elisabeth Schijns, zetten als getalenteerde musici een vernieuwend programma neer. Allen afgestudeerd aan de vooraanstaande conservatoria van Nederland, verbindt dit ensemble klassieke muziek met moderne werken.
Hun ervaring bij de grote orkesten van Nederland en de huidige samenwerkingen met artiesten als Di-rect, Son Mieux, Kovacs, Karsu en andere topnamen getuigen van hun veelzijdige en innovatieve benadering van muziek. Ze brengen een repertoire zowel voor de
klassieke liefhebber als de moderne luisteraar in de prachtige setting van het museum voor een middag die muziek, kunst en natuur harmonieus verbindt.
Je bent welkom vanaf 15:30 voor een welkomstdrankje om alvast in de juiste sfeer te komen.

Zondag 7 juli 2024
15:30u inloop met welkomstdrankje (bubbels)
16:00u concert, geen pauze
17:00u bar open voor borrel in de tuin, op eigen rekening
18:30: Einde

Verzeker jezelf van een plaats voor deze bijzondere zondagmiddag waar traditie en vernieuwing samenkomen.
Tickets €22,50

Op vertoon van je ticket deze hele dag gratis toegang tot het museum en de Papier Biennale 2024!