Wegens succes extra datum Papier Clinic: zaterdag 6 oktober

6 oktober 2018

Wegens succes is er een extra datum voor de Papier Clinic van Marchelma van Breugel geprikt: zaterdag 6 oktober.
Deze gaat alleen door bij genoeg aanmeldingen.

PapierClinic door papierkundige Marchelma van Breugel

Samen papier uitproberen - de PapierClinic brengt je recht naar het hart van papier.

Hoe zet je bewust papier in voor een specifieke toepassing? De PapierClinic laat je navigeren door het gekmakende aanbod van papier en vult met toegankelijke tests de lacunes op in je kennis van dit materiaal. Kan je van alle vezels papier maken? Hoe wordt papier waterafstotend?

Voor de PapierClinic heeft papierkundige Marchelma papiereigenschappen verbonden aan huis-tuin-en-keuken tests. Deze verschaffen je toegang tot het DNA van veel papiersoorten, hun 'fingerprints'.

Je gaat samen papier uitproberen! Dertig eigenschappen in dertig dozen. Papiermonsters, instrumenten en associatieve voorbeelden helpen je de specifieke eigenschappen te begrijpen.

De PapierClinic is voor iedereen die nieuwsgierig is naar de eigenschappen en(on)mogelijkheden van papier en bezorgt je bovendien een gezellige middag.

Data: Vrijdag 27 juli
         Zaterdag 22 september: VOL
Extra datum: zaterdag 6 oktober!
Tijd:  13.00 – 16.00 uur
Kosten: € 50 p.p., incl koffie/ thee + iets lekkers