‘RondomRijswijk’ bij Trias

22 januari 2019

De lokale talkshow ‘RondomRijswijk’ beleeft op zondag 10 februari zijn derde editie bij ‘Trias, centrum voor de kunsten’ aan de Cor Ruysstraat 2 in Rijswijk. Frans Limbertie ontvangt weer interessante gasten uit Rijswijk. ‘RondomRijswijk’ begint om 14.00 uur en duurt tot ongeveer 15.15 uur. U bent van harte welkom. De toegang is gratis en u kunt zo binnenlopen.

Praatprogramma
‘RondomRijswijk’ is een gezellig, interactief en informatief praatprogramma waarin (lokale) cultuur, politiek en debat centraal staan. Bent u benieuwd wat er allemaal speelt in Rijswijk? Zet deze middag dan in uw agenda!

Gasten
Frans Limbertie ontvangt op 10 februari de volgende gasten:

• Met Wil van Nunen, gemeenteraadslid van de PvdA, praat Frans onder andere over haar rol in de Rijswijkse gemeentepolitiek.
  • Henk Weidema en Mohamed Majjaoui vertellen over hun werk bij het Rijswijkse buurtpreventieteam.
  • In zijn hoedanigheid als dichter van Rijswijk, leest Henk Weidema weer een gedicht voor.
  • Toneelgroep Elf speelt een scéne uit hun nieuwe voorstelling 'Puntwederik'.
  • Enkele talenten van TRIAS zorgen voor de muzikale omlijsting van deze middag.
  • En we richten de schijnwerpers weer op iemand uit het publiek!

Na afloop is er nog gelegenheid om met een kop koffie of thee met elkaar, de gasten en Frans Limbertie na te praten.

Frans Limbertie
De veelzijdige presentator van ‘RondomRijswijk’, Frans Limbertie, groeide op in Rijswijk. Hij werkte bij het ministerie van Defensie in verschillende communicatiefuncties. Hij speelde toneel en produceerde toneelstukken.

In Den Haag, Noordorp en Rijswijk werkte hij voor lokale omroepen. Tegenwoordig is Frans onder andere verbonden aan Groot Rijswijk en presenteert hij debatten, talentenjachten en quizzen.

De Kracht van Rijswijk
‘RondomRijswijk’ is een initiatief van de Rijswijkse verslaggever Frans Limbertie dat ondersteund wordt door ‘De Kracht van Rijswijk’. ‘De Kracht van Rijswijk’ is een samenwerking van Museum Rijswijk, Welzijn Rijswijk, de Bibliotheek aan de Vliet, Trias en de Rijswijkse Schouwburg.